12 Augusti

Ja  vaknade och han äta frukost och typ sätta mig vid dator så ringer jimmy och frågar om vi ska med till högbo eller till hedåsen .. de blev högbo =) vi va där i ganska så många timmar och gick runt och kollade på saker och jimmy fotade =) efter de åkte vi hem till sandviken och bytta om och greja sen åkte vi till  Forsbacka och kollade lite på crousingen =) mycket mycket fiiiiiina bilar va de där =)  sen gick vi hem till micke och hämtade öl efter de gick vi till jimmy och hämtade hans öloch då kom bella bus och  mötte upp oss  efter de så tröttnade jag och henka och åkte hem .. de blev like kyligt + att vi är pank så de va inte såå roligt men de va en bra dag =) längtar tills jag får lägenheten i fba =) de ska bli roligt..



vi ska på visning av lägenheten på måndag =)  är lägenheten fin kanske vi tar den även fast vi vill ha den andra ist =) men vi får se hur vi gör..



på onsdag är de hjälpa morbror och gosenasse sanna och hennes barn att flytta =)  tungt som faaaan men jag hjälper så gärna till .. Är jätte glad över att jag för en gångs skull får bo nära morbror =)  de hade varit awsom om min moster kunde flytta huset med släp till gävle och om mormor kunde flytta hit med . de hade varit suuuuper .. då hade jag fått varit med min underbara släckt mer =) .. Jag saknar min mormor och min moster + pojkvän och barn =) <3 löve you all




De kommer kännas as skönt att jag och henka kommer kunna få lite bätte  och få de förhoppnings vis bra igen så vi kan börja leva utan att vara så bundna eller  vara  behövande av såå många andra  kunna lära sig att få stå på egna ben =)  Jag älskar min Henka så fruktansvärt mycket =) <3 han är underbar =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback