20 september

Ja sitter på jobbet och tar de lungt efter en villd  resa till valbo köpsentrum =) slutar snart så då ska man hem och gosa lite med henka sen ska man väl sova .. ska till skolan imorgon  eftersom restaurangen ä öppen imorgon.

men jag har haft en rolig dag på jobbet =)  den tar slut så fort bara . men men  jag jobbar ju fler dagar =) haha

Ja snart flyttar vi .. de är bara typ 11 snart 10 dagar kvar .. längtar såååååå och jag känner mig lite stressad, men ändå så är de ganska lite kvar att packa och lite lång tid kvar. men så jag rsatlös som faaaaaaaan

Lite roligt idag när jag hoppade av bussen så såg jag min lillebrors mamma och hennes man va ute och gick så jag stannade och pratade med dom en stund innan jag skulle börja jobba =)
de va roligt att se dom de va så länge sen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback