25 november

mjaa snart jul och de är inge snö bara kallt. ja de va länge sen man skrev shit vart tar tiden vägen =) skola,jobb,hem,mat,sova och så samma visa igen .. har lite fullt upp just nu men de blir bra snart .. jag är snart inne i jobbet så då kommer jag inte vara så trött och seg efter jobbet


hmm aa jag ska till mamma i jul de är första julen i deras hus som dom köpte och kom på att de är första julen i lägenheten jag fått =) haha men familjen väger mer än att vara hemma bara jag och Henka inte fel med de men de är jul då ska man inte vara själv .. jag vet inte hur de blir med jobbet i jul .. om min brukare bestämmer sig för att åka kanske till sin mamma eller nå sånt måste jag antingen skippa julen med mamma och moster eller så måste jag skippa och jobba .. de känns surt  som fan man vad ska jag gör .. de är ett STORT bekymmer jag har. jag vet inte hur jag ska bete mig med de . men jag får ta de  när de kommer =P får se hur de ska lösas på bästa sätt =)

som sagt jag har ju flyttat allt går som de ska jag har väl fått upp allt de är lite små hyllor som ska upp men jag har ju ingen borr så de är lite svårt .. ska väl fixa till de så jag kan bjuda hem mofa och vivika på fika och så som tack för hjälpen med flytten de är jag jätte tack sam för att dom ställde upp =) roligt att få träffa dom de blir ju så sällan man gör de .. samma med farmor de är sällan man träffar henne med .. ska fråga pappa eller farmor om dom inte kan komma hit och kolla hur jag har de =) behöver lite hjälp att lägga upp gardinerna =p dom är lite för långa för att bara låta dom hänga  dom släpar i backen.. men jag lär ju hitta ett hål i schemat jag jobar ju nästan varje dag.. har jobbat denna vecka tisdag, torsdag, fredag, lördag natt, söndag så de är lite fullt upp =) hehe men jag får la ta mig lite tid och bjuda hem dom iaf mofa eftersom dom hjälpt mig med flytten och va jätte snäll=)

lite beppigt är de .. jag vill ha de mysigt hemma .. men jag får inte till de jag får inte känslan typ "wow va fint de va här hemma " jag vet inte vad jag ska göra .. och lite mer deppigt att de är julpynt snart och man har ju typ inget att sätta upp förutom typ någon stake och typ 1 julgardin jag fick av mamma i julas  och en gran typ  vill ha liter mer fina julpynt  lite glitter och lite tomtar  och blommor =) men de kommer väl .. jag jobar ju så man kan ju börja köpa lite snart =) bara man skrapar ihop en fiin lön så blir de bra =) behöver fina tavlor oxå hehe .. de är lite tomt med de inte en ända tavla har jag eller jo en men den passar inte in liksom =P skulle behöva ett skoställ men så jag slipper alla skor på golvet=P men de kommer .. jag måste chilla lite =) allt kommer med sin tid.
Nej nu måste jag sova ska jobba eftermiddag och börjar kl 15:00 och klockan är nu 02:39 så jag måååååste sova =) ska försöka att komma ihåg min blogg lite mer.. de är roligt att skriva iaf nu när de händer lite saker i livet =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback