18 Augusti

Jaha då va man hemma igen .. varit till skolan och fått information och schema och så . och sen så träffade jag mamma, moster och Max så vi va och åt och körde mamma till en tjej som fixade hennes naglar så de har varit en bra dag idag.. är lite trött nu och liten huvudverk men de går över =)



Sista dagen idag fom att tacka ja eller nej på lägenheten så har jag tur nu så får jag den =)  de är bara jag som har tackat ja  till den så nu får man hoppas

Ja hehe .. jag kollade gavlegårdarnas hemsida nu och de vart bara jag som tackade ja till elisabetgatan =) så nu är de upp till gavlegårdarna och ge mig den och kanske mamma eller kanske moster kan  gå i god för mig  om dom behöver de . men nu ska jag SOVA =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback