27 November

ja då jobbar man natt idag då =) är trött som en gris =P men men  jag är fan lite hungrig oxå kan jag faktist erkänna =P haha ja imorgon mellan typ 9-10  åker man hem till mamma ett tag innan man kliver på nästa pass kl 15:00 igen hoppas lillebror är lite snäll och låter mig få slumra till en stund =P hehe de lär märkas ..


shit jag har så jävla ont i nacken så de inte är klokt alltså.. känner av de som fan och de leder lite till huvudvärk oxå men vad ska man göra .. måste fan köpa nya säng saker .. typ täck och kuddar våra är typ 4 år gammla och är helt konstiga och är typ knöliga på ena sidan så man liger ju i en slalomback på kudden med nacken + att både jag och min pojkvän har ont i nacken 24/7 så de är värt ett försök iaf att köpa nytt =) hehe

har nog inte så mycket att prata om jusst nu =P jag är väl för trött=P hehe.
AA vi skulle kolla på film för mirrors 2 började kl 02:15 men då visar de sig att kanalerna inte fungerade som dom skulle så de blev inge film kollande :S hehe.

har julpyntat i natt på jobbet de är riktigt fint  shit altså är lite avis skir snygga gardiner och grejer nää de gjorde du bra tessan som satte upp sakerna =P haha

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback