4 år sen

Hejsan Ja de va länge sen jag skrev nu Hehe de är lite mycket här och där med skolan , jobbet och praktik. Men de löser sig . Lite deppigt är de att jag måste ha praktik jusst idag. För idag är de 4 år sen jag blev tillsammans med min sambo Henrik Brodin. Jag skulle hellre vilja vara hemma och umgås med honom ist för att stå i ett kök och låga mat men de är väl som de är . Man måste göra de man måste . De blir så om man är dum och lat de har jag lärt mig :) men de blir bra i slutändan.


Jag jobbar och står i samtidigt som jag försöker få lite fritid ibland är de svårt. Jag va hem till mamma i söndags och färgade håret på både mig och mamma :). De va roligt faktist då jag har fått en bättre relaktion med mamma nu än vad jag hade innan de är väldigt roligt :) de är roligt att vara där. Framför allt och få träffa William och Wilma. Roger oxå för den delen :) men de känns lättare att åka dit. De är roligt att få umgås med dom :) . Framför allt att få vara med när Wilma växer upp. De känns som att jag missade så mycket med Williams uppväxt och jag vill inte missa wilmas oxå :)

jag älskar ju mina syskon ALLA MINA syskon . De är jätte trevligt att jag fått kontakt med Rasmus igen. Även om jag jobbar så mycket och inte hinner komma på han träningar som han berättar att han har. De är tråkigt men får hoppas att jag någon gång kan komma och kolla de skulle vara roligt att få träffa han igen. Linus och Frida . Ja jag saknar dom med men de är inte så mycket jag kan göra . Dom bor med pappa i v-ås och jag jobbar ju varje helg så de är svårt att träffa dom. De är till och med svårt när pappa kommer hit till farmor att träffa dom . Lite tråkigt är de att pappa är så stressad när han kommer hit de är liksom bara upp till mig 2 min sen åka så om de är till farmor eller till valbo . Jag menar vi har en lägenhet nu som är fin så varför inte komma in och sitta ett tag och prata . Alltid lite stress och så men de kommer väl . Ja nu måste jag sluta för jag ska in och byta om och ställa mig i köket .

Grattis på 4 år tillsammans älskling<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback