29 Augusti

Okej .. hmm .. ja jag slutade skolan och åkte till sätra för att hämta posten som jag behöver . så jag går till britt och gunnar men när jag kommer fram och ber om nyckel så säger han att "- nej du får inte låna den ! Marianne har sagt att du inte får vara i lägenheten när hon inte är hemma!"
Öhh jaha .. snällt .. jag behövde liksom min post för att få lägenheten..  men marianne har sat att jag inte får vara där när hon inte är hemma .. jag står skirven där min post kommer dit .. jag är familjehemsplaserad där ..  vad tänkte man med då ? ska jag inte få hämta min post för att hon är borta?

de där va väldigt lågt.. tycker jag .. men men förhoppnings vis får jag lägenheten och då kan ingen säga att jag inte får komma in .. för den är MIN och jag får bestämma vem som kommer innanför mina dörrar ..
väldigt irriterade är de .. iaf när hon har telefonen avstäng så de inte går att ringa henne ...................................................................

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback