14 Augusti

Jaha ännu en dag=) nu är de  bara 1 dag kvar innan slagsmålet om strandgatan blir av =) hoppas jag vinner .. vill så badly ha den.. de är nästan så att jag vill kolla på den imorgon även fast den inte gått ut än =P asså jag känner mig liiite rädd att jag inte ska få den.. då kommer jag börja gråta .. jag vill  ha ett eget nu.. pallar inte vara kvar .. är jätte tacksam över att vu får vara här men jag vill härifrån nu .. vill börja packa upp på nyss och greja göra hemmet fint och börja om på nytt .. faaan  aja .. vi får la se vad som häner



På onsdag ska man åka till valbo och hjälpa morbror och flytta de ska bli intressant .. dom har iaf tur att dom fått sin lägenhet .. men iaf .. nu är jag lite ego =P men jag vill oxå ha .. men jag önskar min morbror och sanna + barn all lycka till att dom ska få rätsida på sina liv och må bra  och ha de bra .. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback