Herre gud

Ja du vad säger man ? är de inte den ena som är sur så är de den andra =) att dom orkar =) Ja jag är iaf neutral när de gäller er =).. jadu  fan skolan har börjat igen de känns .. man är så jävla trött när man kommer hem så man somnar innan man har kommit hem =) jag slockna på bussen till skolan och från skolan =P men jag vaknar iaf i tid  de är tur de =) .. Man aa .. har väl inte hänt så mycket.. 



Eller jo  jag kollade min skolmail  idag för att jag skulle skicka en uppgift till min lärare.. haha då är de någon från Brynässkolan som spammar min mail med massa lärarkonferens och teater grejer och att dom har lagt något i mitt post fack i personal rummet.. fattar 0 skrev tillbaka till henne och sa att jag inte är en lärare utan en elev på Polhem se om hon skriver tillbaka nästa gång jag sitter vid en dator på skolan..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback