oj

Ja nu va de ett tag sen jag skrev..  Tänkte jag skulle skriva lite nu ..

Börjar med musiken =)  ja vi håller på med en uppgift som är att vi ska skriva lite om 90-talets musik ... Vi ska även spela upp en låt från youtube och spela själva och vi har valt Torn =)
De går jätte bra att sjunga med Mia =) våra röster passar ihop =) de är jätte roligt =)







Jag är så trött när jag kommer hem om dagarna så oj oj oj =P
Men haha .. jag va in till en kille som Henka känner han äger en godis butik på söder som heter "Söder Godis" jag och Mia va in dit och Mia skulle köpa 3 tuggummi och när hon sträckte fram pengarna så  sa han att hon fick dom gratis för att jag va  Henkas flickvän . då sa Mia att hon skulle köpa andra tuggummin man han sa igen att vi fick
dom =P de va rätt så roligt =) hehe... lite pinsamt men va fan =) Tuggummi =)




jag har kommit på lite saker jag vill ha i julklapp/födelsedags prissent  de är
1. En akustisk gitarr  (http://www.hobbex.se/produkter/3844-akustisk-stalstrangad-gitarr.html)
2. Olika färgade Converse skor
3. Navel smycken (hängande inte bara med 1 kula.. Moster Linda fattar vad jag menar)
4.jeans
5.Armband

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback