suck

Ja va hem till mamma idag och hämta lite saker =P bland annat min gitarr som jag fick när jag va typ 5-6 år.. jag trodde den va större än vad den va .. den såg jätte fjantig ut när mamma tog fram den .. så nu har jag iaf 1 önske sak på min list till jul/födelsedags present och de är an akustisk Gitarr med stål strängar =) =) en svart eller blå-- dom finns på hobbex =) de skulle göra mig till den lyckligaste flickan på jorden =) nä men jag vill verkligen ha en sån =P  den jag har är typ trasig .. den gick sönder i halsen =( men jag kommer spara den .. för de är den ända julen jag kommer ihåg med farfar=(  jag fick den av min gudfar med de va en jul hos  farfar och farmor som jag fick den =P.. så de är ett minne för mig =P

http://www.hobbex.se/produkter/3844-akustisk-stalstrangad-gitarr.html
Den vill jag ha 



Idag spelade jag bas på musiken =) hehe .. de va roligt =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback