Aj så in åt helvete!!!!

jag hade tvättstugan igår och jag gick bara mellan tvättstugan och lägenheten .. men i slutet på tvättiden så fick jag så jävla ont i foten.. eller jag vet inte om jag ska säga foten.. de är mer knölen man han vid stortån.. jag vet inte vad jag har gjort.. har inte gjort något jag inte borde vad jag vet.. men ändå fick jag ont :S  Jag har tur att min kontaktperson kom idag .. hon kom med ett bar kryckor åt mig.. jag kan ju fan knappt gå på foten..

jag fick inte äns sova inatt jag somna,vaknade av smärta och va vaken i 10 min somnade , vaknade av smärta och va vaken i 10min så höll jag på från kl 03:00-06:45 då min telefon ringde för skoltid Men jag kunde inte gå när jag vaknade .. kunde inte röra foten utan att börja gråta så jag kunde inte ta mig till skolan idag =( synd för jag hade velat vara i skolan men jag kunde inte..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback