Duktig

Ja då har man varit duktig .. har städat hela lägenheten diskat skurat och damsugit =) nu är de bara tvätta kvar

med de kan jag inte göra för än imorgon =)


Jag städade under tiden Henka va i Ockelbo med Jimmy och knäppte kort =) fråga mig inte varför =)
Jag vet inte vad de är men de är roligare att städa när Henka är borta och inte vet något om de =) Jag kan lyssna på den musik JAG vill .. jag kan städa där jag vill utan att någon är i vägen eller tycker damsugan låter illa =) nej .. men de känns ju löjligt om de är bara för de .. men så är de iaf .. när Henka är borta dansar Tessan bland porslinet =)
hahaha

Glöm inte att ni får kommentera =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback