En dag till då

Ja idag skulle jag åkta till skolan men marianne hade glömt sätta in pengar till mig i tid så jag kunde inte komma in till skolan idag =).. men men imorgon SKA  jag till skolan..


Jimmy och Mick kom hit och hämtade mig och henka för att vi skulle åka till Högbo och gick runt lite och kollade och jimmy och micke knäppte kort med deras kameror=) De va ganska roligt =) vi hade mickes pappas hund med som är jätte söt .. Vi gick och kolla på gätterna och på kaniner=) de va trevligt =) lite kallt om benen men de skulle jag kunna göra om igen =) hihi
Henka sitter på sin lilla tänkeplatts om nalle puh=) "här skulle jag kunna sitta med en litet stormkök"
Lite kaniner hittade vi där söta som fan va dom
Jag har Hittat min själsfriend =) vet inte vad de är för något men den gillar mig
Tror henka tyckte han va Mike Tyson
Finn 2 fel       Hon i rumpan och 6-8 ben
Hmm Undra vad de är med denna bild som är  Liiite fel =) Kan du gissa vad ?
Här är den söta lilla hunden som va med  Bonni<3 hon kunde ha följt
med mig hem men fick inte för Henka och säker inte för mickes pappa
Ja.. haha .. jag vet inte vad de är men de ser ut som en hund=) och
den va söt
Caveman har lämnat sitt bo och tar en promenad

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback