...

ARG ARG ARG

IRRITERAD IRRITERAD IRRITERAD
Roligt att du håller undan saker för mig.. Är de så de ska vara ?
känns inge roligt att du undanhåller saker för mig ..
De är pga detta som gör mig till den person du klagar på .. att du undanhåller saker från mig..
De är jävligt irriterande och frustrerande....
jag vet inte äns vad jag ska säga ..
Jag kommer hem och får en utskällning för at jag försökt fått tag i dig men du svarade inte så jag ringde en kompis och kolla med han.. och eftersom du inte svarat när jag ringt blir man ju orolig med tanke på vad som hände i helgen om den där jävla snubben kommer in hit. men iaf jag sa att jag känner mig orolig till denna "kompis" och han berätta för han att jag ringer och besvärar hans kompisar..  så de känns ju jävligt roligt att komma hem .. NOT...
Men förlåt att jag bryr mig och blev orolig... Fel av mig att bli orolig ska ge fan i att ringa från början så slipper jag bli orolig om du inte svarar.. så du får väl messa mig när jag kan ringa om de är något  så skickar jag ett sms om jag vill något för du har ju inte kompis längre på mobilen så då vet jag iaf  varför jag inte svarar..
Och de är bara bullshit att  om jag frågar så berättar du gärna.. Frågar jag blir du skit sur och tycker jag är dryg som ville veta..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback