Flyttad blogg

Hejsan då börjar vi på en ny blogg igen.. detta är min tredje blogg.. Första va här den andra va på Finest.se och nu är jag här igen =) hoppas att de ni tycker om att läsa om mig.. men först av allt så ska jag iaf gå och sova ..iaf snart

ja de har inte hänt så mycket jusst i dag med än att vi skulle på bio . på salt men vi hittade inte Henkas biobiljett så de blev inge bio nu när vi hade bestämt de. men de va lika bra va inte så sugen på den filmen ..
så vi satt här hemma och pratade med jimmy och så .. iaf tills han somnade på våran soffa =P
Men nu ska jag iaf gå och sova =P de är sent vill inte vända på dygnet =P
PS. Denna sida kommer bli snyggare när Henka  har fixat till den lite =) DS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback