Hoppsan

Fjortis bild .. va bara tvungen.. Fick ju med lite löv så fint =)




Ja  jag va nog alldeles för trött för att orka skriva igår =) hehe men idag skriver jag lite granna =)  lite bilder oxå om hur sexig man är när vi är i köket och håller på =) de är ganska roligt köket beroende på vilken station men är på om man är på kall-kök varmkök eller storkök=) hit tills gillar jag kall-kök.. Ja ne nu är jag så trött så ja somnar i stolen typ.. ska la lock med mig Henka till sängen och sova =) vet inte vad de är men höll på att somna på lektion när läran läste =P .. tur att ingen såg de =) hihi..  aja  här kommer bilderna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback