jisses

Fick nå fel med min dator idag :S kunde inte använda mitt tangentbord och mus .. vet inte vad de har krångla runt så en gris men nu funkar den igen ...


Nu sitter jag och installerar massa saker på datorn och så lägger jag tillbaka alla mina saker på min hårddisk igen.. eftersom jag va tvungen att installera om windows 7  igen..  men men .. sånt är livet ...

Jag Vill bara säga en sak förlåt och jag älskar dig av hela mitt hjärta<3
Du är de bästa som hänt mig.. Jag älskar verkligen dig . de hoppas jag att du förstår <3
jag saknar lite den tiden när vi sov hos din pappa när vi vaknade på morgon och låg och gosade =) önska jag fick uppleva de igen . =) de vore mysigt . men men .. nu är nu .. och vi lever ju i nuet =)
Love you so much  Henrik Brodin <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback