Måndag

Ja då va de måndag igen .. fan hatar måndagar.. alltid trökiga lektioner =(

Jag Vill hem.. Jag saknar Henka.. jag vet inte varför .. men jag vill bara hem och lägga mig brevid han och hålla om han .. saknar han som fan .. vet inte varför.. jag bara känner de .. saknar lite kärlek.. jag önska att jag bara kunde stanna tiden och åka hem och ändå inte missa något i skolan.. jises.. jag vill hem.. jag älskar min Henka.. 




jag vill bara gosa med han hela dagen idag .. de känns som en deppig dag.. jag vet inte varför .. men jag vill bara sitta i soffan med tända ljus och komma på en bra film och bara gosa<3 

Saknar lite våra gos stunder vi hade ett tag =).. de skulle vara guld värt att få ha dom igen.. fan vet inte vad de är för fel på mig . jag vill liksom bara hem.. bara hem och kramas och pussas <3 

Älskar dig min underbara Henka. Hoppas att de alltid kommer vara du och jag <3 
Therés Karlsson (`v´) Henrik Brodin

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback