Söndag

Usch va tråkig söndagar är .. Hatar de.. de finns inget att göra typ.. som tur så köpte jag cola till henka så nu är han vaken och förhoppnings vis kanske kan kliver upp snart så vi kan lvla lite =) hihi=)



Fy fan va de va jobbigt att sova..
jag drömde jätte äckligt
Jag drömde att jag spelade ett spel typ som sims fast gubbarna va jätte små, typ som dvärgar och man kunde fuska i de spelet.. och fusket kunde man nästan inte få tag i och jag va inne i den "världen" och en kompis som heter Robin va med och han hade de fusket.. så han börja jaga(ville döda (dör man i spelet dog man på riktigt) mig i spelet  ) mig i den där världen och jag försökte allt för att komma undan så fick han tag i mig när jag va i polen och han drog i mig så jag hamnade under vattnet då kom de en kompis till mig och drog mig ifrån han och upp ur vattnet sen vaknade jag .. pratade lite med henka sen somnade jag om och fortsätter drömma samma dröm men nu spelade jag inte.. Jag satt hemma hos Robin av någon anledning skulle jag sova hos han och för att komma till Robin va man tvungen att en båt över för att komma till han .. och jag satt breve Robin på hans rum och han hade en telefon som man kunde öppna på något konstigt vis och han va   hemlighetsfull så jag blev rädd och sprang ut till mamma som hade kommit med båten men någon kille jag inte visste vem de va och jag grät som fan och bad på mina bara knän att vi skulle åka hem för jag va rädd för Robin. Men mamma fattade inte vad jag sa hon tyckte att de inte va något fel och tvingade in mig i robins rum sen vaknade jag av att jag ropade på henka och han kom till sängen och jag vågade inte somna om så jag klev upp med henka och satt och kollade en stund på vad han gjorde på datorn sen somnade jag i fotöljen och sova lite knasigt men jag slapp drömma

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback