Tisdag

Idag har vi varit hos Anki=) hon har fått en lägenhet.. men vart vill jag inte tala om.. hon vill inte ha dit objudna gäster.. Men de va en fin lägenhet.. lite avis för att de är en 3a men omgjord till en 2a(3dje rummet är ett förråd) Men den va skit stor och fin =)



Jag kan säga att ni blev jag sugen på att skriva mig hos henka så vi kan söka en större lägenhet.. men jag vet inte .. de är självklart att jag vill bo med den jag älskar.. men jag vet inte vad de är som gör att jag inte riktigt orkar ta de beslutet än.. Jag vill ju inte lämna marianne men ändå vill jag bo med henka.. jag vill ju skapa ett liv och slippa hålla på som vi gör nu.. men jag vill ju fortfarande ha mariannes stöd som jag har =).. Men men .. vi får se vad som händer och sker =) än är lite livet slut får man hoppas =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback