Tisdag

Ni har jag varit duktig i två dagar =) jag har gått från stan upp till skolan på morgon och så har jag gått eller cyklat hem från bussen =) .. + att idag så va jag ute och gick runt bruket med en kompis =) även fast de regnade lite =)
SÅ nu jävlar =) nu är jag värd ett pris.. de är mycket för att vara jag =) Men vill han ha en förändring måste man fixa de själv =)
för hoppnings vis  så kanske jag kan ta fler bilder på mig och bli nöjd över dom för att jag gått ner i vikt =) men men .. Vi är inte där än på ett bra tag =) men de är värt de =)


Sen har vi varit till reningsverket på brynäs och  kollat då gick vi från prix  dit och den gick vi samma väg tillbaka .. så nu har jag gått mycket


Älskar dig Henka<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback