Vilken natt

jisses.. inatt ja du vad säger man våran granne måste vara en pundare inatt kl halv 4-5 va han runt och härja i hans lägenhet och banka i väggen jag vaknade av hans bankande och trodde att han skulle ta sig in i våran lägenhet.. jag och henka blev arg och rusa ut med täcke .. jag vråla åt han och fråga vad han håller på med fick inge svar.. han stog still en snabbis och drog in med en smäll på balkongdörren.. jag va livis .. visste inte om han skulle komma till oss de va skit läskigt .. och nu när vi kollade så hade han kastat ut soffan, tältsängen och massa glas på hans ballkong .. aaa asså jag va skit rädd .. hade lite svårt att sova men jag somnade om

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback