1 Augusti

Ja  1 augusti är de idag =P pappa fyller gubbe idag =P höhö

Jag ringde marianne idag och berättade att jag fått jobb .. Och att jag förmobligen kommer flytta någon gång i septeber =)
nu händer de mycket . de är 1 flytt i Augusti och de är 1 flytt i september  och så kanske 1 flytt till i september då jag flyttar =P hehe



de är så underbar att se .. har hälsat på min morbror och hans flickvän. =) helt underbart att  morbror har hittet till en sån söt och go tjej  =)  Glad för din skull  morbror =)

ja de är inte långt kvar innan mamma ska ha sitt 3dje barn =) jag vet inte vad de blir men de ska bli roligt att få se =)



Pappa va här i helgen som va och hälsade på  han ringe efter att jag varit på stranden med Micke, Jimmy, Henka och Isak så vi mötte han vid verona i sandviken och vi drog och åt p jensas medans henka och dom åt på verona ..
De va lite obehagligt för pappa sa att han ville para med mig om Helmer (min så kallade farfar) och när vi satt oss och åt besrättade han att Helmer hade tuppat av två gånger på 2 veckor och åkt in med ambulans till sjukan  och sytt huvudet 1 gång och att han har blivit dement och  senil  han slavar med mat+ insulinet =( så för hoppnings vis kommer han in på hem nu  men  vi får se hur långt han har kvar =(

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bellis

Vad har du fått för jöbb och vart? Glad för din skull. Kram

Postat av: Anonym

jag har fått jobb som en personlig assistent i gävle =) börjar den 1 september =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback