2-3 Augusti beror på om de räknas att klockan är efter 12

Va och bada idag men sonja och christoffer  på hedåsen. de va skönt  jag cyklade dit och hem igen =P

Fan de ska  bli så skönt att få ordning på allt nu .. för hoppnings vis .. jag har fått jobb och börjar jobba i september  så de ska bli roligt =) en ny upplevelse =)  sen  förhoppnigs vis kommer jag kunna flytta till eget med henka =) som vi velat i 2-3 år nu.. de kommer bli såååå underbart att få slå ro och kanske inte behöva oroa mig för massa skit ..
bara kunna flytta och ta nya tag och fixa upp allt alla små sprickor här och där =P nej de ska bli så skönt .. köpa nya saker och kasta gammalt skrot =)




Jag vill bara säga att JAG älskar Henka  så jävla mycket han betyder så jävla mycket för mig. Jag är glad att jag har dig =). Han är så underbar =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback