5 Augusti

Har nyss kommit hem efter en dag av skoj.. jag har varit med min kontaktpersson till valbo sen ringde morbror och fråga om jag vill ha lunch  så ajg åkte dit och åt lunch med dom sen satt vi och prata lite och hade oss sen började vi spela Wall street JAG VAN  =) höhö  sen efter de så blev vi hungriga så vi åt pizza och fortsatte spela =)  och jag fick träffa lille man Lucas  för första gången .. han är skiiiiit söt =)  Men de va en jätte trevlig kväll  de gör jag gärna om så ofta jag kan typ =P hade  väldigt roligt =)

Dom är alltså helt underbarar alla =)  Riktigt  härliga=) 






snart början skolan igen =P de ska bli roligt och se vilken klass jag hamnar i .. men  de ska  bli roligt .. =)
de är nedräkning på allt nu .. På att morbror ska flytta på att mamma ska föda på att jag ska få en lägenhet och på att henka har sån tur att han vill ha jobbet som sanna kanske kan hjälpa han att få komma in på =P  så nu händer de mycket snart =) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback